-
- V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nekompletní, postupujte prosím dle tohoto reklamačního řádu a obchodních podmínek.
- Výrobky na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení bez zbytečného odkladu po zjištění závady, a to čisté a s náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady.
- Zašlete foto na email objednavky@dokonalalaska.cz
- Po domluvě na mailu uvedeném více nebo na zákaznické lince 607123301 dostanete kód pro bezplatnou a bezpečnou přepravu skrz výdejní místo Zásilkovny, kde je fyzická osoba.
- Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.
- Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy například paragon, záruční list a jiné.
- Zboží bude z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze čisté.
- Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena.
- Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z nesprávného používání produktů, stejně jako za škody způsobené vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se poskytnutá záruka nevztahuje.
- U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky.
- O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně SMS. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o případné expedici balíku a předpokládaném termínu doručení.
Tento reklamační řád je účinný od 1.10.2025