- V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nekompletní, postupujte prosím dle tohoto reklamačního řádu a obchodních podmínek.
- Výrobky na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení bez zbytečného odkladu po zjištění závady, a to čisté a s náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady.
- Zašlete nebo doručte výrobek na kontaktní adresu (Dokonalá láska s.r.o., Slámova 38/8, Praha 10, 101 00, Česká republika). Přeprava je nejprve hrazena kupujícím. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, neboť v takovém případě zboží převzato nebude. Doporučujeme Vám zboží pojistit.
- Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.
- Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy například paragon, záruční list a jiné.
- Zboží bude z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze čisté.
- Po obdržení zboží obdržíte od prodávajícího reklamační protokol.
- Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena.
- Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z nesprávného používání produktů, stejně jako za škody způsobené vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se poskytnutá záruka nevztahuje.
- U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky.
- O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně SMS. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o případné expedici balíku a předpokládaném termínu doručení.
Tento reklamační řád je účinný od 1.1.2017